Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos
Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-07-15
1. SĄVOKOS IR APIBRĖŽIMAI
1.1. Fotosodas – Paslaugų teikėjas – UAB „Vero Mama“, juridinio asmens kodas 302933617, registracijos adresas Varnių g. 35–69, Kaunas, Lietuva, valdanti interneto svetainę https://www.fotosodas.lt.
1.2. Klientas – fizinis arba juridinis asmuo, kuris įsigyja ir (ar) naudojasi fotosodas.lt siūlomomis paslaugomis. Jei Klientas paslaugas užsako ar naudoja ne su savo verslu, amatu ar profesija susijusiais tikslais, jis laikomas vartotoju.
1.3. Šalys – kartu vadinami Paslaugų teikėjas (Fotosodas) ir Klientas. Kiekvienas atskirai – Šalis.
1.4. Paslaugos – svetainių kūrimo, talpinimo (nuomos) ir priežiūros paslaugos, siūlomos fotosodas.lt platformoje pagal pasirinktą planą (pvz., Startas, Augimas, Pro, Individualus). Išsami planų informacija skelbiama svetainėje www.fotosodas.lt/planai.
1.5. Bendrosios sąlygos – šios paslaugų teikimo sąlygos, taikomos visiems klientams ir visoms paslaugoms, nebent aiškiai nurodyta kitaip.
1.6. Specialiosios sąlygos – individualūs plano parametrai, papildomos paslaugos ir kainodaros ypatumai, skelbiami fotosodas.lt svetainėje arba pateikiami el. paštu susirašant su klientu. Taip pat įtraukiamas puslapis www.fotosodas.lt/papildomos-paslaugos.
1.7. Sutartis – tarp Kliento ir Fotosodo sudarytas susitarimas, kuris laikomas įvykusiu, kai Klientas pažymi varnelę prieš apmokėjimą ir atlieka mokėjimą. Sutartį sudaro šios Bendrosios sąlygos bei visos su pasirinktu planu susijusios Specialiosios sąlygos.
1.8. Svetainės failai – kliento svetainės failų visuma, kuri yra saugoma Paslaugų teikėjo serveryje ir iki perkėlimo laikoma Paslaugų teikėjo nuosavybe.
1.9. El. pašto komunikacija – oficialus bendravimo būdas tarp Šalių. Kritiniais atvejais Paslaugų teikėjas gali susisiekti telefonu, tačiau neįsipareigoja to daryti.
2. BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Bendrosios sąlygos yra teisiškai Šalis įpareigojantis dokumentas, kurio privalo laikytis kiekvienas Klientas, įsigyjantis ar naudojantis fotosodas.lt teikiamomis Paslaugomis. Užsakymas gali būti pateiktas tik susipažinus su šiomis sąlygomis ir pažymėjus varnelę, patvirtinančią sutikimą su jomis. Jei Klientas nesutinka su Bendrosiomis sąlygomis (ar jų dalimi), jis negali pateikti užsakymo ar naudotis Paslaugomis.
2.2. Fotosodas (UAB „Vero Mama“) turi teisę keisti Bendrąsias bei Specialiąsias sąlygas, jei keičiasi paslaugų turinys, teikimo modelis, kainodara, veiklos teritorija ar tam yra teisinių priežasčių (įstatymų ar institucijų reikalavimai).
2.3. Apie sąlygų pakeitimus Klientai informuojami el. paštu arba specialiu pranešimu fotosodas.lt svetainėje. Pakeistos sąlygos įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos ir taikomos visiems naujiems užsakymams ar paslaugų pratęsimams nuo to momento. Jei Klientas užsako ar pratęsia paslaugas po sąlygų pakeitimų paskelbimo, laikoma, kad jis su pakeitimais visiškai sutinka.
2.4. Fotosodas neatsako už pasekmes, jei Klientas nesusipažino su Bendrosiomis ar Specialiosiomis sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. Šalys laikys, kad informavimo pareiga buvo įvykdyta tinkamai.
3. SUTARTIS IR JOS DALYKAS
3.1. Norėdamas sudaryti Sutartį, Klientas privalo: (i) pateikti Paslaugų užsakymą per fotosodas.lt sistemą, (ii) užpildyti visą reikalingą informaciją, (iii) susipažinti ir sutikti su šiomis Bendrosiomis bei taikytinomis Specialiosiomis sąlygomis ir (iv) atlikti apmokėjimą. Sutartis laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai Klientas atlieka visus išvardintus veiksmus.
3.2. Fotosodas įsipareigoja pats ir (arba) pasitelkdamas partnerius suteikti Klientui kokybiškas Paslaugas pagal šias Bendrąsias bei konkrečias Specialiąsias sąlygas. Klientas įsipareigoja priimti suteiktas Paslaugas, naudotis jomis pagal sąlygas ir laiku sumokėti už Paslaugas nurodytą kainą.
4. PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IR PASLAUGŲ TEIKIMO TERMINO PRATĘSIMAS
4.1. Klientas Paslaugas gali užsakyti per interneto svetainę fotosodas.lt, pateikdamas reikalingą informaciją bei užpildydamas užsakymo formą. Sėkmingas užsakymas patvirtinamas el. laišku. Kai Klientas apmoka išankstinę sąskaitą, laikoma, kad Sutartis yra sudaryta ir Fotosodas pradeda vykdyti užsakymą.
4.2. Užsakymas pradedamas vykdyti tik po apmokėjimo. Jei sąskaita neapmokama per joje nurodytą laiką, užsakymas gali būti anuliuotas. Fotosodas turi teisę išimtiniais atvejais pratęsti apmokėjimo terminą, tačiau paslaugos vis tiek nepradedamos teikti, kol mokėjimas nėra gautas.
4.3. Užsakymo koregavimas ar atšaukimas galimas tik el. paštu susisiekus su Fotosodas komanda. Paslaugų koregavimai ar atšaukimai neįmanomi automatiškai per sistemą. Vykdomas bus tik tas užsakymas, kuris yra apmokėtas.
4.4. Prieš paslaugų galiojimo pabaigą (ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas), Klientui išsiunčiama išankstinė sąskaita pratęsti Paslaugų teikimą tokiam pačiam laikotarpiui, kokiam jos buvo užsakytos. Apmokėjus sąskaitą, paslaugų teikimas automatiškai pratęsiamas. Jei sąskaita neapmokama – paslaugos nutraukiamos pasibaigus esamam laikotarpiui.
5. KLIENTO INFORMACIJA IR BENDRAVIMAS
5.1. Užsakydamas Paslaugas, Klientas įsipareigoja pateikti teisingą, tikslią ir išsamią informaciją: vardą, el. pašto adresą, telefono numerį (jei nurodomas), svetainės tekstus, nuotraukas ir kitą reikalingą turinį. Netikslūs ar klaidinantys duomenys gali lemti, kad užsakymas nebus įvykdytas arba paslaugos bus sustabdytos.
5.2. Fotosodas pasilieka teisę paprašyti papildomos informacijos ar patvirtinimo, jei kyla abejonių dėl pateiktų duomenų teisingumo, savininko tapatybės ar turinio kilmės. Paslaugų vykdymas gali būti sustabdytas iki pateikiami reikalingi paaiškinimai ar dokumentai.
5.3. Visa komunikacija tarp Kliento ir Fotosodas vyksta el. paštu. Klientas yra atsakingas už tai, kad jo el. pašto adresas būtų veikiantis ir reguliariai tikrinamas. Kritiniais atvejais Fotosodas gali susisiekti telefonu, tačiau neprisiima įsipareigojimo to daryti.
5.4. Klientas negali naudotis kito asmens tapatybe ar duomenimis užsakydamas Paslaugas. Toks veiksmas gali būti laikomas pažeidimu ir lemti užsakymo atšaukimą ar sutarties nutraukimą be grąžinimo.
5.5. Fotosodas neatsako už pasekmes, jei Klientas nepateikė tikslių ar išsamių duomenų, vėlavo juos pateikti ar nepateikė jų atnaujintų versijų.
5.6. Klientas bet kuriuo metu gali pateikti prašymą koreguoti ar atnaujinti savo duomenis – tai galima padaryti el. paštu info@fotosodas.lt.
5.7. Pateikdamas užsakymą, Klientas gali būti paprašytas išreikšti sutikimą ar nesutikimą su naujienlaiškių siuntimu, informaciniais pranešimais ar asmens duomenų tvarkymu rinkodaros tikslais. Daugiau informacijos – Privatumo politikoje.
6. PASLAUGŲ TEIKIMAS IR ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
6.1. Paslaugų apimtis, trukmė ir teikimo sąlygos yra nurodomos Specialiosiose sąlygose, t. y. planų puslapyje www.fotosodas.lt/planai ir užsakymo metu patvirtintame plane.
6.2. Fotosodas įsipareigoja:
- Paruošti ir aktyvuoti Kliento svetainę per 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo ir reikiamos informacijos gavimo.
- Užtikrinti, kad svetainė bus prieinama viešai ir tinkamai veiks pagal planuose nurodytas sąlygas.
- Prieš paslaugos galiojimo pabaigą (ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas), išsiųsti Klientui sąskaitą pratęsimui.
- Teikti techninę pagalbą el. paštu ir, jei reikės, informuoti Klientą apie techninius ar saugumo klausimus.
- Imtis veiksmų stabdyti ar nutraukti paslaugą, jei pastebimi saugumo pažeidimai, įsilaužimai ar žalingas svetainės elgesys.
6.3. Klientas įsipareigoja:
- Pateikti visą informaciją, reikalingą svetainės paruošimui: tekstus, nuotraukas, kontaktus ir kt.
- Naudoti svetainę teisėtiems ir su gera morale suderinamiems tikslams.
- Neplatinti kenkėjiško ar neteisėto turinio, nepažeisti autorių teisių, neskelbti neapykantos, diskriminacijos ar apgaulingos informacijos.
- Laiku apmokėti už Paslaugas pagal pateiktą sąskaitą.
- Nesiimti bandymų savarankiškai modifikuoti ar perkelti svetainės be raštiško sutikimo.
6.4. Fotosodas pasilieka teisę laikinai sustabdyti paslaugų teikimą be išankstinio perspėjimo, jeigu:
- klientas nevykdo mokėjimų;
- svetainė naudoja itin daug resursų, trikdo kitų svetainių veikimą ar sukelia saugumo riziką;
- klientas pažeidžia šias taisykles ar platina draudžiamą turinį.
6.5. Fotosodas turi teisę atnaujinti, prižiūrėti ar tobulinti paslaugas ir infrastruktūrą. Tokie darbai gali būti atliekami be išankstinio įspėjimo, jeigu tai būtina saugumui ar stabilumui užtikrinti.
7. APMOKĖJIMAS UŽ PASLAUGAS
7.1. Dauguma Fotosodas.lt paslaugų yra mokamos. Visos paslaugų kainos ir planų turinys aiškiai nurodyti svetainėje www.fotosodas.lt/planai. Užsakymas laikomas galutiniu tik gavus apmokėjimą – tik tuomet paslaugos aktyvuojamos arba pratęsiamos.
7.2. Klientas gali pasirinkti mokėti kas mėnesį arba iš karto už visus metus. Paslaugų kaina priklauso nuo pasirinkto plano ir pateikiama išankstinėje sąskaitoje, kurią Klientas gauna el. paštu.
7.3. Visos sąskaitos faktūros išrašomos automatiškai, elektroniniu būdu. Klientas, sutikdamas su šiomis taisyklėmis, taip pat sutinka gauti el. sąskaitas PDF formatu arba kaip nuorodą el. paštu.
7.4. Apmokėjimą galima atlikti per saugią „Paysera“ mokėjimų sistemą arba paprastu bankiniu pavedimu pagal pateiktą sąskaitą. Mokėjimas turi būti atliktas iki sąskaitoje nurodytos datos. Neapmokėjus – paslaugos nepradedamos arba sustabdomos pasibaigus apmokėtam laikotarpiui.
7.5. Jei Klientas renkasi metinį planą, tačiau nutraukia naudojimą anksčiau – pinigai negrąžinami. Išimtis taikoma tik pirmam mėnesiui – galioja 30 dienų pinigų grąžinimo garantija nuo pirmo apmokėjimo dienos. Dėl grąžinimo būtina kreiptis el. paštu info@fotosodas.lt.
7.6. Mėnesinis planas gali būti nutrauktas bet kada – tiesiog neapmokant kitos sąskaitos. Tokiu atveju paslaugos veiks iki apmokėto laikotarpio pabaigos, o naujas mokėjimas nebebus formuojamas.
7.7. Fotosodas pasilieka teisę keisti paslaugų kainas, apie tai informuodamas Klientus prieš 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų. Naujos kainos taikomos tik naujam užsakymui arba pratęsimui – jos neturi įtakos jau apmokėtam laikotarpiui.
7.8. Jei Klientas laiku neapmoka sąskaitos, Fotosodas turi teisę sustabdyti paslaugų teikimą. Jei paslaugos atstatomos po vėlavimo – gali būti taikomas papildomas aktyvavimo mokestis.
7.9. Jei paslaugos sustabdomos ar nutraukiamos dėl taisyklių pažeidimo, neteisėtos veiklos ar kitų sąlygose nurodytų atvejų – likusios sumos negrąžinamos. Fotosodas neatsako už Kliento patirtus nuostolius ar nepatogumus tokiais atvejais.
8. PASLAUGŲ SUTARTIES ATSISAKYMAS, NUTRAUKIMAS IR PINIGŲ GRĄŽINIMAS
8.1. Klientas turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos Paslaugų sutarties per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo pirmo apmokėjimo dienos ir atgauti visus už Paslaugas sumokėtus pinigus. Ši garantija taikoma tik pirmą kartą įsigytai paslaugai, ir tik tuo atveju, jei paslaugos buvo įsigytos kaip galutiniam vartotojui (ne perpardavimui ar kitai verslo veiklai).
8.2. Norėdamas pasinaudoti pinigų grąžinimo garantija, Klientas privalo per 30 dienų parašyti el. laišką adresu info@fotosodas.lt. Grąžinimas vykdomas per 14 kalendorinių dienų ta pačia mokėjimo forma, kokia buvo atliktas apmokėjimas, nebent šalių susitarimu nustatoma kita.
8.3. Grąžinimas netaikomas metiniam planui po pirmo mėnesio, taip pat jei svetainė buvo pilnai sukurta, aktyvuota ir klientas ją naudojo daugiau nei 30 kalendorinių dienų.
8.4. Sutartis gali būti nutraukta Kliento sprendimu bet kada tiesiog nepratęsiant paslaugos. Tokiu atveju paslauga galioja iki apmokėto laikotarpio pabaigos.
8.5. Fotosodas pasilieka teisę nutraukti paslaugų teikimą arba sustabdyti svetainės veikimą, jei Klientas:
- nevykdo mokėjimų;
- platina neleistiną turinį (pvz. pažeidžiantį autorių teises, diskriminuojantį, apgaulingą, kenkėjišką ar pan.);
- nesilaiko šių taisyklių arba bendrauja nepagarbiai ar agresyviai su paslaugų teikėju.
8.6. Nutraukus paslaugas, Fotosodas neprisiima įsipareigojimo saugoti Kliento svetainės failus, turinį ar duomenis. Rekomenduojama, kad Klientas atliktų visų reikalingų duomenų kopiją dar prieš paslaugos galiojimo pabaigą.
9. INTELEKTINĖ NUOSAVYBĖ
9.1. Visi intelektinės nuosavybės teisių objektai, susiję su fotosodas.lt platforma, dizainais, svetainių struktūromis, programiniu kodu, šablonais, aprašymais, ženklais ar turiniu – priklauso Fotosodas (UAB „Vero Mama“) ir yra saugomi įstatymų. Šios teisės nėra perduodamos Klientui, išskyrus aiškiai aptartus atvejus.
9.2. Kliento sukurta svetainė (turinys: tekstai, nuotraukos, kontaktai) yra Kliento atsakomybė, tačiau kol paslaugos teikiamos nuomos pagrindu, techninis svetainės karkasas (dizainas, struktūra, talpinimas) priklauso Fotosodas. Perkėlimas į Kliento serverį galimas tik po 2 (dviejų) metų nuo paslaugos pradžios, sumokėjus vienkartinį perkėlimo mokestį.
9.3. Klientas neturi teisės kopijuoti, perkelti ar modifikuoti fotosodas.lt sistemos ar paruoštų svetainių elementų be raštiško leidimo. Taip pat draudžiama atlikti bet kokius veiksmus, kurie galėtų pakenkti paslaugų veikimui ar saugumui.
9.4. Fotosodas gali nurodyti Klientą kaip savo darbų pavyzdį (pvz. įtraukti į klientų sąrašą, parodyti svetainės dizainą), nebent Klientas aiškiai prieštarauja tokiam naudojimui raštu arba el. paštu.
10. ASMENS DUOMENYS
Su Paslaugų teikimu susiję asmens duomenys yra tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika. Klientas, užsakydamas Paslaugas, patvirtina, kad su ja susipažino. Atskiras duomenų tvarkymo susitarimas nesudaromas – tais atvejais, kai Fotosodas veikia kaip duomenų tvarkytojas (pvz., administruodamas Kliento svetainę), taikomos sąlygos, numatytos Privatumo politikoje.
11. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
11.1. Kiekviena Šalis atsako už savo veiksmus ir privalo atlyginti kitai Šaliai jos patirtus tiesioginius nuostolius, jei jie kilo dėl sutarties pažeidimo ar neteisėtų veiksmų.
11.2. Fotosodas (UAB „Vero Mama“) neatsako už:
- interneto ryšio sutrikimus, atsiradusius ne dėl paslaugų teikėjo kaltės;
- Kliento naudojamų įrenginių, operacinių sistemų ar naršyklių problemas;
- kliento pateiktos informacijos netikslumus ar saugumo pažeidimus, atsiradusius dėl klientui priklausančių slaptažodžių nutekinimo;
- trečiųjų šalių veiksmus ar atakas, kurių Fotosodas negalėjo numatyti ar sustabdyti (pvz. DDoS atakos);
- turinį, kurį Klientas patalpina savo svetainėje – už tai atsako pats Klientas.
11.3. Paslaugos teikiamos principu „tokios, kokios yra“. Fotosodas stengsis užtikrinti nepertraukiamą svetainės veikimą, bet negarantuoja visiško paslaugų prieinamumo visą parą be jokių trikdžių. Jei įvyksta gedimas – bus dedamos pastangos jį pašalinti kuo greičiau.
11.4. Klientas atsako už visą savo pateiktą informaciją, svetainės turinį, ir tai, kad jis nepažeidžia įstatymų, autorinių ar kitų trečiųjų šalių teisių. Taip pat Klientas įsipareigoja informuoti paslaugų teikėją apie bet kokius paslaugos veikimo sutrikimus ir imtis veiksmų jiems sumažinti.
11.5. Šalys neatsako už įsipareigojimų nevykdymą, jei tai įvyko dėl force majeure aplinkybių (pvz. gaisras, stichinės nelaimės, karas, valstybės sprendimai, kibernetinės atakos, ekstremali padėtis). Jei tokios aplinkybės tęsiasi ilgiau nei 30 kalendorinių dienų, bet kuri Šalis gali nutraukti Sutartį.
12. APSIKEITIMAS INFORMACIJA
12.1. Visa informacija, susijusi su Paslaugomis, Sutartimi, sąskaitomis, pratęsimais, atnaujinimais ar kita svarbia komunikacija, Klientui siunčiama į jo nurodytą el. pašto adresą. Klientas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad nurodytas el. paštas yra teisingas ir pasiekiamas.
12.2. Operatyviam bendravimui Šalys naudoja el. paštą. Kritiniais atvejais (pvz. saugumo pažeidimai ar mokėjimo problemos) Fotosodas turi teisę susisiekti su Klientu telefonu, jei toks numeris buvo pateiktas.
12.3. Klientas įsipareigoja nedelsiant informuoti Fotosodas apie pasikeitusią kontaktinę informaciją. Pranešimų siuntimas naudojant paskutinį žinomą el. pašto adresą ar telefono numerį laikomas tinkamu informavimu.
12.4. Klientas visus su paslaugomis susijusius pranešimus teikia el. paštu info@fotosodas.lt.
12.5. Visa informacija, pateikta el. paštu, laikoma pateikta raštu. Šios taisyklės, jų pakeitimai ir individualūs susitarimai, išsiųsti elektroniniu būdu, yra laikomi lygiaverčiais pasirašytiems dokumentams.
14. SPECIALIOSIOS SĄLYGOS IR PAPILDOMOS PASLAUGOS
14.1. Visos kainos, planų funkcionalumai, papildomos paslaugos (pvz., SEO optimizavimas, reklamos kampanijos, papildomi puslapiai, perkeliamas dizainas ir kt.) yra nurodytos svetainėje www.fotosodas.lt/planai ir www.fotosodas.lt/papildomos-paslaugos. Šie puslapiai laikomi Specialiosiomis sąlygomis ir yra šių Bendrųjų sąlygų sudėtinė dalis.
14.2. Visi pasiūlymai, nuolaidos, laikinai galiojančios akcijos ar dovanos yra skelbiami svetainėje ir galioja tik tuo laikotarpiu, kuris aiškiai nurodytas. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti akcijų sąlygas be išankstinio įspėjimo, tačiau tai netaikoma jau pateiktiems ir apmokėtiems užsakymams.
14.3. Fotosodas pasilieka teisę keisti planų turinį, funkcijas ar apribojimus (pvz., puslapių skaičių, nuotraukų kiekį, talpą), tačiau apie esminius pokyčius Klientai bus informuoti prieš naujo laikotarpio pradžią.
14.4. Papildomos paslaugos, kurios nėra įtrauktos į planą, gali būti suteiktos tik atskiru raštišku susitarimu arba el. paštu suderinus sąlygas. Tokių paslaugų įkainiai ir atlikimo terminai nurodomi individualiai.
14.5. Šiose Specialiosiose sąlygose nurodyta informacija yra privaloma tiek Paslaugų teikėjui, tiek Klientui, nuo užsakymo pateikimo ir apmokėjimo momento.
15. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Šioms taisyklėms, Paslaugų sutarčiai ir visiems šalių santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2. Fotosodas (UAB „Vero Mama“) turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal šias taisykles tretiesiems asmenims be atskiro Kliento sutikimo, užtikrinant, kad Kliento padėtis dėl to nepablogės.
13.3. Visi ginčai ar nesutarimai pirmiausia sprendžiami derybų keliu. Jei nepavyksta susitarti per 30 kalendorinių dienų, ginčas sprendžiamas teisme pagal paslaugų teikėjo registracijos vietą, nebent įstatymai numato kitaip.
13.4. Klientas-vartotojas, norėdamas išspręsti ginčą be teismo, pirmiausia privalo raštu kreiptis į paslaugų teikėją el. paštu info@fotosodas.lt. Jei per 14 dienų negaunamas atsakymas arba ginčas neišsprendžiamas, Klientas gali kreiptis į:
- Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – www.vvtat.lt
- Elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą – ec.europa.eu/odr
- Ryšių reguliavimo tarnybą – www.rrt.lt
13.5. Šios taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo fotosodas.lt svetainėje. Jei po paskelbimo Klientas pateikia užsakymą – laikoma, kad jis visiškai sutinka su visomis sąlygomis.